Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tele2 käive kahanes 11 protsenti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Urho Meister
Copy
Tele2 3D reklaam.
Tele2 3D reklaam. Foto: Tele2

Mobiilsideoperaatori Tele2 müügitulu oli 2009. aasta esimese kolme kvartaliga mullusest 11 protsenti vähem ehk 1,188 miljardit krooni, perioodi kasumiks kujunes 332,4 miljonit krooni.

«Arvestades Eesti makromajanduslikku seisu peame tulemusi heaks ja näeme, et oleme oma turupositsiooni suutnud tugevdada,» ütles Tele2 Eesti juhatuse esimees Toomas Tiivel.

Tele2 Eesti kulumieelne tegevuskasum oli 9 kuu lõikes 332,4 miljonit krooni, aasta varem 382,7 miljonit krooni.

Tiiveli sõnul on Tele2 viimase kolme aastaga investeerinud teenuste kvaliteeti rohkem kui 660 miljonit krooni ning seetõttu saab täna pakkuda samaväärse kvaliteediga teenust konkurentidest soodsama hinnaga.

«Nii ettevõtted kui ka eraisikud on viimase poolteise aasta jooksul hakanud lugupidavamalt suhtuma oma rahakotti, lihtne võimalus olemasoleva numbriga operaatorit vahetada toob järjest rohkem kliente meie juurde,» sõnas Tiivel.

«Loodame, et ka avalik sektor on nüüd avatum ja sideteenuse pakkumisel hakkab konkurents sisuliselt toimima, näeme riigil kokkuhoiu võimalusi enam kui 15 miljoni krooni ulatuses,» lisas ta.

Tele2 Eesti investeeringud ulatusid 2009. aasta esimese 9 kuuga 135 miljoni kroonini, mis suunati peamiselt kiire mobiilse interneti võrgu välja ehitamiseks Eestis.

Tele2 3,5G interneti võrk on laienenud käesoleval aastal kõigisse maakonnakeskustesse ning kokku ligi 38 linna ja asulasse üle Eesti, Tele2 kiire mobiilse interneti levialas elab ca 70 protsenti Eesti elanikest.

Tagasi üles