Tele2 toob sel sügisel ekraanidele Eesti esimese ruumilise reklaamklipi, 3D kinosaalides üle Eesti linastuv klipp tutvustab Tele2 Internetti.
Valmis Eesti esimene 3D reklaamiklipp
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
3D klipp on jätkuks Tele2 Interneti lansseerimiskampaaniale ning kasutab sealt tuntud sümboleid - Tele2 logo koos lendlevate liblikatega, mis optilise efekti abil tõusevad kinolinalt saali rahva sekka.
Klipi autor on uudsetele reklaamilahendustele keskendunud reklaamiagentuur Newton, projekti teostusesse oli kaasatud ka animatsioonitootja Inx Imagine Itaaliast.
3D Stereo formaati konverteeriti reklaamklipp Inglismaal, töö 15-sekundilise klipi valmistamiseks vältas umbes 1,5 kuud.