Tallinna Kaubamaja kontserni üheksa kuu müügitulu ulatus 4,8 miljardi kroonini, kasvades aastaga 1 protsendi võrra. Antud perioodil näitas kaubamaja tütarettevõtetest suurimat kasvu Selveri kett.
Tallinna Kaubamaja suutis käivet suurendada
Tallinna Kaubamaja juhatuse esimehe Raul Puusepa sõnul saab aasta aega pärast majanduskriisi algust öelda, et kontsern pole mitte ainult oludega kohanenud, vaid praeguseks on ära tehtud ka ilmselt kõige valusamad otsused, mis puudutavad ettevõtte edasist arengut.
«Usun, et praeguseks saavutatud stabiilsus jääb kindlalt püsima ning saame rahulikumalt mõelda, kuidas oma senist turupositsiooni veelgi paremini ära kasutada.»
Samas tuleb Raul Puusepa sõnul Tallinna Kaubamaja kontsernil ikkagi pingsalt ümbritsevat ärikeskkonda jälgida ning hakkama saada tarbijate poolse hinnasurvega kaupmeestele - viimast saadavad kohati isegi ebareaalsed ja põhjendamata ootused.
«Teisalt tekitab säärane seis jaeturul hinnakampaaniaid, millest minu hinnangul ei kliendid, kaupmehed ise ega ka tootjad lõppkokkuvõttes midagi ei võida. Üliodav piimapakk peibutuspardina ei tähenda ilmtingimata odavamat ostukorvi muude hindade võrdluses.»
Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluvate Selveri super- ja hüpermarketite käive ulatus tänavu üheksa kuuga 3,6 miljardi kroonini, mis on 17 protsenti enam kui mullu samal perioodil.
Aasta esimese üheksa kuu jooksul sooritati Selveri kauplustes kokku 26,2 miljonit ostu, mis on 27 protsenti enam kui eelmise aasta samal perioodil.
Selle aasta esimeses pooles avas Selver kuus uut kauplust, kolmandas kvartalis ketti uusi poode ei lisandunud. Samas on plaanis sulgeda kuus kauplust Lätis.
Kaubamajade üheksa kuu käive ulatus 847,9 miljoni kroonini, mis on 23 protsendi võrra vähem kui mullu samal perioodil.
Tallinna Kaubamaja kontserni 2008. aasta käive oli 6,6 miljardit krooni.