Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Sampo Pank tõstab teenustasusid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Sampo Panga esindus Tallinnas.
Sampo Panga esindus Tallinnas. Foto: Raigo Pajula

Sampo Panga uuest hinnakirjast nähtub, et pank tõstab alates 2. novembrist oluliselt teatud teenustasusid.

Nii näiteks tõuseb varem 5 krooni maksnud pangasisene ja siseriiklik makse telefonipangas erakliendi jaoks 15 kroonile, ärikliendi vastav makse suureneb 5 krooni võrra ja hakkab samuti olema 15 krooni.

Varem tasuta olnud pangasisesed maksed internetipangas lähevad edaspidi maksma 2.50, siseriiklike internetimaksete hind tõuseb 3 kroonilt 6 peale.

Eraisikute kontot ja teleteenuste lepingut sisaldava kontopaketiga hakkab kaasnema 30-kroonine kuumakse.

Sampo Panga personaal- ja jaepanganduse direktori Tõnu Vanajuure sõnul soosivad hinnakirja muudatused panga aktiivseid kliente, mitteaktiivsete klientide puhul on pigem tegemist hindade ühtlustamisega konkurentidega.

«Telefonipanga puhul on klienditeenindaja töö antud juhul sama, mis tehakse kliendiga kontoris,» ütles Tõnu Vanajuur.

«Seega tunneme, et ka antud teenusel peab olema vastav hind, kuna ka ressursikasutus on sama.»

Uus hinnakiri on seotud Sampo Panga uue kliendiprogrammiga ISEKAS, kus klient saab ise otsustada milliseid teenuseid ning soodustusi ta kasutab.

«Üheks paljudest aktiivse kliendi soodustustest on jätkuvalt tasuta internetipanga maksed,» ütles Vanajuur.

«Samas, kui kliendi jaoks on olulisemad teised meie poolt pakutavad võimalused, siis maksab ta sooritatud maksete eest hinnakirja alusel.»

Uue kliendiprogrammi raames on Sampo Panga klientidel võimalik valida kuni 4 neile kõige olulisemat soodustust.

Tagasi üles