McCann Erickson, mille Eesti partneriks on reklaamiagentuur AGE McCANN, valiti prestiižikal reklaamide efektiivsust hindaval EACA Euro Effies auhinnatseremoonial Euroopa Aasta reklaamiagentuuride ketiks.
Euroopa efektiivsemaid reklaame teeb McCann
Nimetatud tiitli omanikuks sai kett üle-eelmisel nädalal Brüsselis toimunud auhinnatseremoonial.
Eraldi pärjati vastavalt kahe ja ühe auhinnaga nende Xbox Halo 3 videomängule tehtud kampaaniat ning Nespresso George Clooney II kampaaniat Nestlé kohvile.
Alates 1996. aastast väljaantavate Euro Effies auhindade näol on tegu mainekamate reklaamialaste tiitlitega Euroopas. Auhindu jagatakse reklaamitegijatele ja kampaaniatele, mis on saavutanud edu vähemalt kahel erineval Euroopa turul.
Effie auhinnad pärinevad USAst, kus neid jagatakse juba 1968. aastast ning nende väljastamisel hinnatakse eelkõige lahenduste efektiivsust.
AGE McCANN'i juhi Janar Toomesso sõnul on Effie auhinna saamine kindel kvaliteedimärk igale reklaamiagentuurile.
«Efektiivse kampaania loomine nõuab põhjalikku eeltööd ja kliendi äriprobleemide väga head tundmist,» märkis Toomesso.
«Reklaamilahenduste uudsus on vaid mündi üks külg, tarbijale korda mineva idee loomine vajab läbimõeldud strateegiat ning Effie saamine kinnitab, et McCann Ericksoni keti tööpõhimõtted on selles vallas parimad.»
Auhinna saanud McCann Ericksoni reklaamiagentuuride kett on osa McCann Worldgroup'ist, mis on üks maailma suurimaid turundus- ja kommunikatsioonifirmasid.
Võiduka keti kohalik esindaja, reklaamiagentuur AGE McCANN on oma kampaaniatega võitnud samuti üle 30 erineva auhinna nii Eestis kui rahvusvahelistel võistlustel.
Muu hulgas on AGE McCANN'i pärjatud Kesk- ja Ida-Euroopa suurima reklaamifestivali Golden Drum kommunikatsioonitoodete ja teenuste kategoorias kulla ehk Kuldse Trummi auhinnaga, mis on läbi aegade kõige prestiižikam reklaamiauhind, mida üks Eesti agentuur võitnud on.
2009. aasta Kuldmuna galal võitis AGE McCANN
sotsiaalreklaamikampaania kategoorias.