/nginx/o/2013/09/05/2236295t1h3e24.jpg)
Ajakirja Enterpreneur järgi ootab kümne aasta jooksul hukk taksofone, mänguautomaate, geiklubisid, muusikapoode, paberajalehti, raamatuantikvariaate, filmikaameraid, väetisekülvilennukeid, telemarketingi ning hoiupõrsaid.
Taksofone, mis kujutavad endast ka Eestis hääbuvat äri, leiab Enterpreneuri järgi 2017. aastal vaid lennujaamadest, hotellidest, haiglatest ja kolmanda maailma riikidest; mänguautomaadid kaovad aga mängukonsoolide ja võrgus levivate mängude tõttu täielikult, kirjutab Eesti Päevalehe Ärileht.
Geiklubide kadumine või vähenemine tuleneb sellest, et mida enam ülejäänud inimesed geidega harjuvad, seda vähem on neil vajadust eraldi kooskäimiskohtade järele.
Kui trükitud lehtede tiraa on USAs interneti levikuga tõepoolest hakanud vähenema, siis Eestis seni veel mitte: ajalehtede liidu tegevdirektor Toomas Leito arvas, et paberlehed ei kao, kuid nende trükiarv väheneb.
Küll aga suretab internet välja eraldi plaadipoed (võib-olla jäävad muusikat müüma suured kaubandusketid nagu Eestis Rimi) ja raamatuantikvariaadid (kuna kasutatud raamatuid saab osta Amazoni või eBay kaudu).
Uued tehnoloogiad mõjuvad aja jooksul kahtlemata hävitavalt filmikaameratele (mida 10 aasta pärast valmistavad entusiastidele vaid üksikud firmad), väetisekülvilennukitele ning ka hoiupõrsastele (kuna pangakaardi saab teha üha noorematele).
Telemarketingile ehk telefoni teel müügipakkumiste tegemisele teeb USAs lõpu nimekiri, kuhu elanikud saavad kanda oma telefoninumbrid, et neile EI helistataks - Eestis tehakse aga 10 aasta pärast tõenäoliselt esimesi samme telemarketingi pidurdamiseks.