/nginx/o/2013/09/05/2215285t1h0346.jpg)
Kaskokindlustus on viimasel ajal saanud takistuseks paljudele kasutatud Saksa premium-brändide müüjatele, sest kindlustuse eest küsitav hind kipub ületama liisingu kuumakset.
BTA Kindlustuse Eesti filiaali riskihindaja Jan Raja märkis, et mida sagedasemad ja kallimad on kindlustusjuhtumid sõiduki margi ja mudeli lõikes, seda suuremaks kasvab ka antud margi ja mudeli kindlustusmakse, kirjutab Äripäev.
Mõnikord on kasutatud premium-brändide autode kasko kallim kui uute ja tegelikult kallimate autode kindlustus.
Inges Kindlustuse tootejuht Elar Soolind kinnitas Äripäevale, et kindlustuse hinda mõjutavaid tegureid on mitu: sõiduki turuhind, varguste statistika, remondi maksumus, sarnaste sõidukite varasem kahjustatistika, samuti see, mis tingimustel sõiduk kindlustatakse.
Näiteks Honda CR-V ja Audi A6 kindlustusmaksete võrdlusel võib ca kaks korda vanema ja kaks korda madalama turuhinnaga Audi A6 kaskomakse olla palju suurem kui kõrgema turuhinnaga uuema Honda CR-V kindlustusmakse.
Asjaolu tuleb põhiliselt sellest, et Audide vargusi esineb tunduvalt tihedamini, mis mõjutab kahjustatistikat ja seeläbi kindlustusmakset.
Hetkel avaldab kindlustusmaksetele suurt survet üha kasvav kahjustatistika liikluses ja ka sõidukite remontimiseks tehtavate kulutuste jätkuv hinnatõus. Teiselt poolt hoiab kindlustusmaksete tõusu eest üha tihenev konkurents kindlustusturul.