Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Soome hinnatuim kaubamärk on Fazeri Sinine

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Mari Kamps
Copy
Klassikalist sinist värvi Fazeri šokolaad
Klassikalist sinist värvi Fazeri šokolaad Foto: Wikimedia

Soome turunduslehe

Mainonta & Markkinointi

väitel pole Fazeni Sinine mitte üksnes šokolaaditahvel, vaid riigi kõige hinnatum kaubamärk.


Sinise paberiga šokolaaditahvel pole aastate jooksul üles sulanud, vaid on ikka olnud pingereas esikohal või vahetult selle lähedal.

Uuringutefirma Taloustutkimus paneb igal aastal pingeritta Soome kõige väärtuslikumad kaubamärgid. Esikümnesse mahuvad kindlaimalt need, kus on seotud pikk ajalugu ja soomlus.

Fazeri Sinisele järgnevad Arabia ja Fazeri põhilogo. Neljas ja viies on Joutsenlippu ja Joutsenmerkki. Kuuendal kohal on eelmise aasta esimene - Fiskars. Seitsmes, kaheksas ja üheksas ja kümnes on vastavalt Google, Hackmann, Iittala ja Valio.

Google on pingerea ainus välismaine kaubamärk.

Märksõnad

Tagasi üles