Soome turunduslehe
väitel pole Fazeni Sinine mitte üksnes šokolaaditahvel, vaid riigi kõige hinnatum kaubamärk.
Soome turunduslehe
väitel pole Fazeni Sinine mitte üksnes šokolaaditahvel, vaid riigi kõige hinnatum kaubamärk.
Sinise paberiga šokolaaditahvel pole aastate jooksul üles sulanud, vaid on ikka olnud pingereas esikohal või vahetult selle lähedal.
Uuringutefirma Taloustutkimus paneb igal aastal pingeritta Soome kõige väärtuslikumad kaubamärgid. Esikümnesse mahuvad kindlaimalt need, kus on seotud pikk ajalugu ja soomlus.
Fazeri Sinisele järgnevad Arabia ja Fazeri põhilogo. Neljas ja viies on Joutsenlippu ja Joutsenmerkki. Kuuendal kohal on eelmise aasta esimene - Fiskars. Seitsmes, kaheksas ja üheksas ja kümnes on vastavalt Google, Hackmann, Iittala ja Valio.
Google on pingerea ainus välismaine kaubamärk.