Prisma: soodne hind on piimatootjate käibeid kasvatanud 25 protsenti

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Piim.
Piim. Foto: Toomas Huik

Vastuseks protestivatele piimatootjatele kinnitab Prisma, et kaupluseketis müüdav soodne piim on läbimüüki kasvatanud veerandi võrra ning kuna kett piima sisseostuhinda langetanud ei ole, on ka piimatootjate käibed seeläbi 25 protsenti kasvanud.


«Läbi odava piimahinna oleme kasvatanud piimatootjate käibeid,» ütles Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavainen. «Kogu hinnalangus on tulnud Prisma kasumi arvelt.»

Sarnaselt teiste jaekettidega langetas Prisma Lihavaineni sõnul eelmisel nädalal piima hinna alla 4 krooni, Prisma lubadus on pakkuda tarbijatele püsivalt kõige soodsamat hinnataset ja seeläbi on piimahind olnud püsivalt soodne.

«Mõistan täiesti, et tulenevalt majanduskriisist on paljudel põllumeestel hetkel rasked ajad. Kuid lisaks põllumeestele on majanduskitsikuses ka paljud pered ning nendel peredel on kindlasti hea meel, et nad saavad endale lubada soodsalt piima,» sõnas Lihavainen. «Lisaks soodsale piimale on Prismas müügil ka põllumehi toetav piim ning iga tarbija saab ise valida, millist piima osta,» ütles ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles