/nginx/o/2009/09/24/240018t1hdd4f.jpg)
Kuigi on lühinumbreid, millele helistades ei öelda, et kõne on tavatariifist kallim, maksab see siiski rohkem.
Kuigi on lühinumbreid, millele helistades ei öelda, et kõne on tavatariifist kallim, maksab see siiski rohkem.
Kiirlaenufirma Credit24 kohta infot otsinud Tarmo rääkis Õhtulehele, et ei leidnud firma kodulehelt kallima kõne kohta ridagi ega teadustatud seda ka kõne alguses. Kõne hinda nägi ta alles telefoniarvelt ja kahtlustas, et krediidifirma teenib hädas laenajate pealt alatult lisa.
Credit24 kõnede pealt siiski sentigi oma taskusse ei pistnud, sest tegemist oli telefonifirma teenustasuga.
Tarbijakaitse hinnangul antud juhtumi puhul kellegi õigusi ei rikutud – lühinumbritele helistamise eest küsitav tasu on kirjas operaatori veebilehel ja sellest ei pea teenusepakkuja nagu Credit24 oma klienti eraldi teavitama.