Kuigi seda otseselt ei planeeritud, on majandussurutis Lõuna-Korea autotootjale Hyundai igati kasuks tulnud. Seda eriti USAs.
Masu kasvatab Hyundai turuosa
Pärast aastatepikkust võitlust tõestamaks tarbijatele, et tegemist ei ole teisejärgulise brändiga, suutis Hyundai Motor America koos tütarfirma Kia Motoriga oma turuosa uute sõidukite müügis augustis kasvatada 8 protsendini. Seda on rohkem kui Chrysleri 7,4 protsenti, kirjutab The New York Times.
Hyundai müüs rohkem kui 60 000 autot ehk 47 protsenti eelmise aasta tulemusest enam. Samal ajal kasvas kogu turg vaid protsendi.
Firma USA üksuse juhatuse esimees John Krafcik tunnistas, et majandussurutise keskkonnas on nende suhteliselt odavatel sõidukitel rahva seas suur menu. « Ostjad on hakanud endalt küsima, kas tipp-kaubamärki kandvad autod on ikka seda lisa 5000 dollarit väärt,» lausus ta.
Üleilmselt on Hyundai-Kia grupp, kellele kuulub Hyundai Motor ning umbes 39 protsenti Kia Motorsist, suutnud juba eelmisel aastal mööduda Hondast ning sel aastal ka Ford Motorist ning haaranud Toyota, General Motorsi ja Volkswageni järel suuremate autotootjate edetabelis neljanda koha. Vähem kui kümme aastat tagasi oli firma edetabelis alles 11. kohal.