/nginx/o/2009/09/18/237482t1h90ba.jpg)
Tarbijad kaotasid sellel aastal majanduslanguse süvenedes usalduse kaubamärkide vastu, kuid vanad ja visa hingega Coca-Cola ja IBM jäid liidrikohale püsima.
Tarbijad kaotasid sellel aastal majanduslanguse süvenedes usalduse kaubamärkide vastu, kuid vanad ja visa hingega Coca-Cola ja IBM jäid liidrikohale püsima.
Interbrandi uuringu järgi, mida nad nüüd juba 10 aastat läbi on viinud, langes tänavu esmakordselt maailma 100 juhtiva kaubamärgi koguväärtus, vahendab
.
Nimekirja, millesse kuuluvad näiteks Google, Nintendo ja Sony, koguväärtus langes 6,4 protsendi võrra 12,3 triljoni kroonini.
«See ütleb tänase keskkonna kohta nii mõndagi, pidades silmas, et kaubamärgid ei ole oma olemuselt nii haprad kui ettevõtted,» ütles Interbrandi juht Jez Frampton, kes peab firma kaubamärki selle kõige väärtuslikumaks varaks.