Tarbijad kaotasid sellel aastal majanduslanguse süvenedes usalduse kaubamärkide vastu, kuid vanad ja visa hingega Coca-Cola ja IBM jäid liidrikohale püsima.
Kalleimad brändid on Coca-Cola ja IBM
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Interbrandi uuringu järgi, mida nad nüüd juba 10 aastat läbi on viinud, langes tänavu esmakordselt maailma 100 juhtiva kaubamärgi koguväärtus, vahendab
.
Nimekirja, millesse kuuluvad näiteks Google, Nintendo ja Sony, koguväärtus langes 6,4 protsendi võrra 12,3 triljoni kroonini.
«See ütleb tänase keskkonna kohta nii mõndagi, pidades silmas, et kaubamärgid ei ole oma olemuselt nii haprad kui ettevõtted,» ütles Interbrandi juht Jez Frampton, kes peab firma kaubamärki selle kõige väärtuslikumaks varaks.