Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kalleimad brändid on Coca-Cola ja IBM

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Urho Meister
Copy
Coca-Cola reklaami ülespanek Shanghais Hiinas.
Coca-Cola reklaami ülespanek Shanghais Hiinas. Foto: Caro / Scanpix

Tarbijad kaotasid sellel aastal majanduslanguse süvenedes usalduse kaubamärkide vastu, kuid vanad ja visa hingega Coca-Cola ja IBM jäid liidrikohale püsima.

Interbrandi uuringu järgi, mida nad nüüd juba 10 aastat läbi on viinud, langes tänavu esmakordselt maailma 100 juhtiva kaubamärgi koguväärtus, vahendab

Associated Press

.

Nimekirja, millesse kuuluvad näiteks Google, Nintendo ja Sony, koguväärtus langes 6,4 protsendi võrra 12,3 triljoni kroonini.

«See ütleb tänase keskkonna kohta nii mõndagi, pidades silmas, et kaubamärgid ei ole oma olemuselt nii haprad kui ettevõtted,» ütles Interbrandi juht Jez Frampton, kes peab firma kaubamärki selle kõige väärtuslikumaks varaks.

Tagasi üles