Koerte piinamise vastane kampaania tõi internetiauhinna

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
United Dogs and Cats esindaja Ragnar Sass (vasakul) koos koer Rikiga peale auhinna vastuvõtmist.
United Dogs and Cats esindaja Ragnar Sass (vasakul) koos koer Rikiga peale auhinna vastuvõtmist. Foto: Best Marketing

Eesti internetiturunduse aastakongressil «Best Internet» hinnati eile teise koha vääriliseks Eesti firma United Dogs and Cats rahvusvaheline veebikampaania, kus kutsutakse Lõuna-Koread üles lõpetama koerte piinamist ja koeraliha söömist.


«Stop killing dogs» (eesti keeles: ärge tapke koeri) kampaaniaga juhitakse tähelepanu sellele, et Lõuna-Koreas tapetakse igal aastal julmal kombel üle kahe miljoni koera.



«Liha nimel puuakse, põletatakse, pekstakse või saadetakse elektrišokiga surma üle 5000 koera päevas,» seisab ettevõtte kampaanialoosungis.



Veebikampaania käigus kutsutaksegi inimesi andma oma häält taolise tegevuse vastu. Et kampaania on osutunud tõeliselt edukaks, kinnitavad ka numbrid: oma hääle on andnud juba üle 228 000 inimese üle maailma.



Kampaania algatunud ettevõtte teatel kehtivad Lõuna-Koreas küll loomakaitse seadused, mis keelavad loomade piinamise, aga neid pole kunagi korralikult järgitud.



«Valitsus ei taha ega viitsi probleemiga tegeleda ja nii tegutseb koeralihatööstus edasi.»



Žürii leidis, et antud kampaania puhul kerkib esile hea kombinatsioon heategevusest ja enesereklaamist.


Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles