Ajujaht jagab taas miljon maksuvaba krooni

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eelmise aasta võitja Martin Koppel.
Eelmise aasta võitja Martin Koppel. Foto: Ajujaht.

Minister Juhan Parts kuulutab täna õhtul Estonia kontserdisaalis avatuks ettevõtluskonkursi Ajujaht 2010, kuhu esitatud äriideed võistlevad omavahel miljonikroonise auhinnafondi jagamise eest.


Ajujahi varasemate aastate konkurssidest on mitmed ettevõtjad saanud tuule tiibadesse ning viivad esitatud ideesid aktiivselt ellu. Re-Use Republic «tuunib» oma vastavatud poes moerõivaid, Primefish Solutions arendab sensoritega kalakasvatustarkvara Tehnopoli inkubaatoris, Dynamo Design käivitas uuendusliku inseneribüroo ning Estfly pakub huvilistele seikluslikku kalaturismi.

«Oma ettevõtte tõeliseks alguseks loeksin Ajujaht 2009 ettevõtluskonkursi võitu, mis justkui kohustab välja käidud ideed teostama ja edu saavutama. Suur hulk tööd on ju juba ära tehtud. Ajujahilt saadud tutvused ja kontaktid on lausa kulda väärt,» tõdes Ajujaht 2009 raames 235 000 krooni võitnud Martin Koppel IT Kolledžist.

Ideede registreerimine konkursile algab 16. septembril ning kestab 2. novembrini 2009. Parimad 20 läbivad kolme kuu jooksul Ajujahi jaoks välja töötatud arendusprogrammi, mille käigus koostavad nad mentori toetusel oma äriplaanid. Tehnoloogiliste eriauhindadena valitakse sel aastal tehnoloogiateemant, maailmavallutaja ja sotsiaalne ettevõtja.

Ettevõtete alustamisel on nõu ja jõuga toeks erinevad Eesti tippettevõtjad ja -koolitajad ning miljon krooni auhinnarahaks panevad kokku missioonitundega ettevõtted ja organisatsioonid.

SEB on olnud Ajujahi suurtoetaja algusest peale. «Meie jaoks on Ajujaht parimate ideede kasvulava, mis innustab uusi ideid välja töötama ja teistest eristuma. Oleme võtnud suurtoetaja rolli eelkõige seetõttu, et Ajujahi kontseptsioon toetab SEB suunda näha alustava ettevõtja vajadusi. Ettevõtlusega alustamine peab täna olema lihtsam kui kunagi varem. Ajujahi programmi kaasatud professionaalid annavad oma panuse ideede kujunemisel tõelisteks edulugudeks,» kannustaa Ajujahil osalejaid SEB juhatuse liige Riho Unt.

Ettevõtluskonkursi Ajujaht eesmärgiks on edendada Eesti majandust. Ajujahi konkurssi viiakse läbi EASi teadlikkuse programmi raames, mida kaasrahastab Euroopa sotsiaalfond. Ajujahi auhinnafondi panevad välja SEB, Elion, EMT, MicroLink, Ülemiste City, Eesti Arengufond, Tehnopol, Tallinna Ettevõtlusamet, Tartu linn, Skype, Heateo Sihtasutus, Webmedia ja Nasdaq OMX. Ajujahi korraldajad on BDA Consulting, Invent Baltics ja Connect Eesti.

Ajujaht toimub tänavu kolmandat korda. 2007. aastal esitati konkursile 103 ja 2008. aastal 259 ideed. Lisainfot Ajujahi kohta leiab koduleheküljelt www.ajujaht.ee

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles