Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Ettevõtted eelistavad messidel suuremaid pindu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti väljapanek oli seekordsel rahvusvahelisel
Helsingi turismimessil Matka 2007 kõigist osalenud
eksponentidest suurim ja võib uhkusega öelda, et ka kauneim.
Eesti väljapanek oli seekordsel rahvusvahelisel Helsingi turismimessil Matka 2007 kõigist osalenud eksponentidest suurim ja võib uhkusega öelda, et ka kauneim. Foto: Postimees.ee

Kuna messide hinnad on püsinud aastaid pea samal tasemel, suudavad ettevõtted osta suuremaid pindu.

Aprillis toimuvale Eesti suurimale messile Eesti Ehitab on hetkel registreerunud üle 300 firma ja registreerimine jätkub, kirjutab Äripäev.



Eesti Näituste arengudirektori Siimu Loogma sõnul on tendents, et firmad broneerivad messil osalemiseks varasemast suuremaid pindu, mis tähendab, et olemasoleva ruumiprogrammi piires ei ole võimalik eksponentide arvu suurendada.



Ka Tartu Näituste müügi- ja reklaamijuhi Margus Kikkuli hinnangul võis juba eelmisel aastal märgata, et ettevõtte ostetavate ruutmeetrite arv suurenes hüppeliselt. «Kui varem ostis firma kõige väiksema arvu ruutmeetreid - 6-12 - siis eelmisel aastal muutusid tavaliseks 20-25 m2 suurused pinnad,» iseloomustas Kikkul.



Tartu Näituste korraldatavaist messidest suurim ja populaarseim on Maamess, mida samuti kummitab juba aastaid pinnapuudus. «Isegi välispind, mis aastaid tagasi tundus lõputult suur, on viimastel aastatel kitsaks jäänud,» kurtis Kikkul. Veebruari keskel toimuval turismimessil Tourest osaleb 350 eksponenti.



«Sel aastal me ei pidanudki messi müüma, eksponendid tulid ise,» rõõmustas Touresti korraldava Eesti Turismifirmade Liidu tegevjuht Kersti Kont. Pühajärve spaa müügijuhi Ly Voolaiu teatel osalevad nad alati Tourestil, väiksematel Eesti messidel aga mitte. 

Kommentaarid
Tagasi üles