Skip to footer
Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

EMT-l on 721 000 mobiilside klienti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EMT juht Valdo Kalm.

EMT aktiivsete SIM-kaartide koguarv oli 30. septembri 2006. aasta seisuga 721 000 ehk kümnendiku võrra rohkem kui aasta tagasi. Ettevõte hindab oma turuosa 47-protsendiliseks

Kui tänavu esimese kahe kvartali jooksul jäi ettevõtja mobiiliklientide arvu kasv pigem tagasihoidlikuks, siis kolmandas kvartalis kasvas kliendibaas taas märgatavalt. 30. septembri 2006. aasta seisuga oli kasutuses 294 000 EMT ettemaksega kaarti, mis on 35 000 võrra enam kui 2006. aasta teise kvartali lõpus ning 38 tuhande võrra enam kui 2005. aasta 30. septembril.

Oluliseks ettemaksega kaartide arvu kasvuteguriks on olnud Ratemobiil. Tänavu suvel tuli AS EMT välja spetsiaalse Rate.ee kasutajatele orienteeritud mobiilipaketiga Ratemobiil.

Kolmandat kvartalit Eesti mobiiliturul iseloomustasid ka aktiivsed sooduspakkumised ettemaksega ja säästupakettide kasutajatele. Ka EMT tegi augusti ning septembrikuu jooksul mitmeid soodsaid pakkumisi ettemaksekaardi Simpel ja säästupaketi Diil kasutajatele, mistõttu kasvu näitasid ka nimetatud pakettide kasutajanumbrid, märkis ettevõte oma börsiteates.

Samas, kuna ettemaksega kaartide kasutajatele suunatud kampaaniad on sisaldanud ka palju sooduspakkumisi, ei ole kliendibaasi kasvuga kaasnenud ettemaksega kaartidelt teenitavate tulude kasvu. Võrreldes 2005. aasta kolmanda kvartaliga jäid tänavused kolmanda kvartali tulud ettemaksega kõnekaartidest viis protsenti väiksemaks.

EMT lepinguliste klientide arv oli 30. septembri 2006 seisuga 427 000 ehk 32 000 võrra suurem kui aasta tagasi. Ligi 114 protsendilise mobiilsidetiheduse saavutanud Eesti turul on lepinguliste klientide arvu kasv tänavu olnud eelnevate aastatega võrreldes tagasihoidlik. Uute klientide leidmiseks tuleb teenusepakkujatel keskenduda üha väiksemate kliendigruppide spetsiidilistele huvidele. Nii tuli ka AS EMT kolmanda kvartali jooksul välja spetsiaalsete pakkumistega peredele, üliõpilastele, eakamatele klientidele ja väike- ettevõtjatele.

Kasvanud kliendibaas on suurendanud ka kasutatavaid teenuste mahtusid. EMT võrgust algatatud kõneminutite arv oli tänavu kolmandas kvartalis mulluse sama perioodiga võrreldes 16 protsenti suurem.

Kommentaarid
Tagasi üles