Alates 2. septembrist muutub Säästumarketite hinnatase senisest soodsamaks ning teiste kaupluste kampaaniatooteid hakatakse pakkuma samade hindadega, et klient ei peaks minema teise poodi mõne odavama toote järele.
Tihenenud konkurents sunnib Säästumarketit hindu alandama
Säästumarketeid haldava Rimi Eesti Food turundus-ja kommunikatsioonijuhi
Evelin Mägioja sõnul on hinnamuudatus tingitud üldisest turuolukorrast: kui seni on pakutud igapäevaselt 5 kuni 10 protsenti odavamat hinnataset, siis nüüd on konkurentide kampaaniad muutunud jõulisemaks.
«Sellest tulenevalt asumegi nüüd Säästumarketite hinnaeelise parandamiseks sõna
otseses mõttes teiste kaupluste kampaaniapakkumisi kopeerima, millele
lisaks langetame mitmete toodete tavahindu,» selgitas Mägioja.
Parimate hindade tagamiseks alustab ettevõte laiaulatuslike hinnavõrdlustega. «Oleme ka senini teinud igapäevaselt hinnakontrolle, kuid nüüd haarame võrdlusesse senisest rohkem tooteid ning laiendame võrreldavate kaupluste võrgustikku,» ütles Mägioja.
Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi sõnul ollakse konkurentidest paremate hindade pakkumisel vajadusel valmis kasumist loobuma, sest Säästumarket on ja peab jääma säästmist võimaldavaks kaupluseks.