Tänavu andsid reklaamifestivali Spikes Asia korraldajad esmakordselt välja prestiižika aasta reklaamija auhinna, mis omistati The Times of India Groupile tunnustuseks Lead India kampaania eest.
Aasia aasta reklaamijaks valiti Times of India
Lead India kampaania eesmärgiks oli leida üles järgmine põlvkond juhte, kes Indiat edasi hakkavad viima.
Auhinna mõte on tunnustada Aasias esile pürgivaid uuendusmeelseid reklaamijaid, kes kasutavad sihtgruppideni jõudmiseks värskeid ja loovaid viise.
India poliitilist süsteemi on traditsiooniliselt domineerinud karjääripoliitikud ja erinevatesse poliitilistesse «dünastiatesse» sündinud inimesed.
Lead India programm kutsus esile uut liiki poliitilisi juhte, luues prominentse platvormi, millelt uued kandidaadid oma nägemust, ideid ja juhioskusi võisid tutvustada.
Programm julgustas ka miljoneid tavalisi indialasi käima välja oma arvamusi selles osas, kuidas India uusi juhte leida ja esile kutsuda.
Lead India hindas kandidaate nende võimete alusel juhtida Indiat uude tulevikku, olles samas võimelised töötama olemasoleva poliitilise süsteemi raamides.
Initsiatiiv käivitus 2007. aasta augustis, esimeses kahekuises faasis kutsuti kaheksa India linna Delhi, Mumbai, Kolkata, Bangalore, Hyderabadi, Lucknow', Pune ja Ahmedabadi elanikke üles programmis osalema. Oktoobris valiti välja parimad igast linnast, kelle hulgast selgitati välja rahvuslik võitja.
Kampaania pälvis tervel maal enneolematut tähelepanu, võites auhindu ka kõikjal maailmas, sealhulgas Direct Lions Grand Prix' ja Integrated Lioni auhinnad Cannes'is aastal 2008.
Bennett, Coleman & Co. Ltd. poolt väljaantud The Times of India jõuab iga päev rohkem kui seitsme miljoni inimeseni ja on saanud maailma suurimaks ingliskeelseks päevaleheks, mida antakse välja 15 India linnas.
Lehe veebisait on ingliskeelsete hulgas maailma suurim. BBC loeb The Times of India maailma kuue parima ajalehe hulka.
Aasta reklaamija auhind antakse lehe tegevjuhile Bhaskar Das'ile üle Singapuris 18. septembril.