Balti turundusjuhid plaanivad järgmisel aastal internetiturunduse mahu kasvu

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Internetikasutajad
Internetikasutajad Foto: Caro / Scanpix

Järgmisel aastal plaanivad tänavusega võrreldes oma kulutusi internetiturundusele suurendada 96 protsenti Eesti, 85 protsenti Leedu ja 75 protsenti Läti turundusjuhtidest, selgub Best Marketingi saja Eesti, Läti ja Leedu turundusotsustaja seas tehtud küsitlusest.


Enam kui 10 protsenti plaanivad kulutusi internetiturundusele suurendada 40 protsenti Eesti, 33 protsenti Läti ja 20 protsenti Leedu turundusjuhtidest.

Võrreldes eelmise aastaga on 2009. aastal kulutusi internetiturundusele suurendanud 52 protsenti Eestis ja 65 protsenti Lätis ja Leedus küsitletud turundusjuhtidest. Samal ajal on turunduskulutusi tervikuna suurendanud vaid 13 protsenti Eesti ja Läti ning 18 protsenti Leedu turundusjuhtidest.

Best Marketingi juht Hando Sinisalu selgitas, et uuring käsitleb internetiturundust laiemana kui ainult bännerreklaam meedias. «Reklaamikulutuste uuringud näitavad, et internetireklaami maht on tänavu langevas trendis, aga turundajad on hakanud rohkem panustama muudele võimalustele peale bännerite - näiteks Google AdWords, e-posti turundus ja turundus sotsiaalsetes võrgustikes,» lausus Sinisalu.

Kõige tuntumad internetiturunduse valdkonna teenusepakkujad/agentuurid on Eestis Altex Marketing ja ADM Interactive, Lätis Cube ja Digibrand ning Leedus Gaumina ja TradeDoubler.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles