Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja küsib: miks Tele2 iseteenindus ei tööta?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Operaatorfirma Tele2 klienditeenindus.
Operaatorfirma Tele2 klienditeenindus. Foto: Arvet Mägi / Virumaa Teataja

Tele2 klient soovib teada, miks ei ole ta juba kaks kuud saanud kasutada firma iseteenindust internetis.

«Endiselt ei toimi korralikult iseteenindus! Juba kaks kuud ei saa ma sinna sisse, täna lõpuks panga kaudu lubas, aga kontaktandmete uuendamisest edasi ei saa,» küsis naine Tele2 Facebooki kontol.

Vastab Tele2 Eesti AS kommunikatsioonijuht Hans Saarvelt:

Iseteenindus toimib. Antud juhul pole inimene enda veebibrauserit väga pikalt uuendanud ja seetõttu võib osa veebilehe sisust nägemata jääda. Soovitan nii turvakaalutlustel kui kasutatavuse huvides brauseri poolt pakutud uuendused salvestada.

Tagasi üles