Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Meediaagentuur Trendmark saab MediaComi partneriks Balti riikides

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Sirje Niitra
Copy

Trendmark on sõlminud lepingu maailma ühe suurema meediaagentuuride ketiga MediaCom ja hakkab alates 1. oktoobrist esindama MediaComi kõigis Balti riikides.


Trendmark tegutseb 1997. aastast ja agentuuri klientideks on mitmed suured ettevõtted, sh Elion, Saku, Stockmann, Swedbank. Trendmark on seni teinud koostööd meediaagentuuride ketiga Universal McCann, kuid uue lepingu sõlmimisega see lõpeb.

Janeck Uibo, Trendmarki tegevdirektor: «Rahvusvahelise partneri vahetus on tingitud ettevõtte omanike pikemaajalisest tulevikunägemusest. Tegemist on paljuski struktuurilise muudatusega, mis meievahelist igapäevatööd klientidega hetkel kuidagi ei mõjuta.

Küll hakkab selle sammu positiivne mõju loodetavasti välja paistma mõne aja pärast, kui oleme end kurssi viinud MediaComi töövahendite- ja grupi sünergiavõimalustega. Igatahes on tegemist positiivse arenguga, sest MediaCom on üks juhtivaid agentuure Euroopas.»

MediaCom on üks maailma suuremaid meediakommunikatsiooni agentuuride gruppe, mille käive on 19 miljardit USD (Allikas : RECMA) ja 111 kontorit 86 riigis.

MediaCom on loonud mitu ettevõtet eri kompetentside juhtimiseks: MediaCom Interaction, MediaCom Search, MediaCom Direct, MediaCom Mobile, MediaCom Business Science, MediaCom Insights and MediaCom ESP (meelelahutus ja sponsorlus).

MediaCom Worldwide kuulub ühte maailma suuremasse turunduskommunikatsiooni gruppi WPP, samuti GroupM'i, mis koondab enda alla kõik WPP meediaagentuurid, mis teeb GroupM'ist suurima meediaagentuuride grupi maailmas.

Märksõnad

Tagasi üles