Hoolimata üleilmsest majanduskriisist läheb Subaru sõidukite tootjal Fuji Heavy Industries Ltd-l endiselt hästi. Euroopas kasvasid Subaru müüginumbrid 14 protsenti ja positiivseid tulemusi suudeti näidata ka USAs.
Subaru müüginumbrid kasvasid nii USAs kui Euroopas
Läbi aegade parimaks kujunes 2008. aasta Skandinaavias ning Baltikumis opereerivale Subaru Nordic AB-le. Taanis, Rootsis ja Soomes kasvas Subaru müük rohkem kui viiendiku. Baltikumis, kus kogu automüük läinud aastal 22 protsenti vähenes, tõusis Subaru müük kaheksa protsenti, vahendas Autonet.ee.
Subaru edulugu ei piirdu aga sugugi vaid Euroopaga. Hiljuti teatas Financial Times, et Põhja-Ameerikas on Subaru ainus, kes suutnud tänavu positiivseid tulemusi näidata. Ajal, mil Ameerika autoturg on 30 protsenti languses, on Subaru oma müügimahte hoopis kasvatanud.
Subaru Nordic AB Baltikumi regiooni juhi Ringo Rahumeele arvates on Subaru tulemustel mitmeid põhjusi.
«Subaru kasvu on olulise panuse andnud maailma esimene sõiduautodele mõeldud diisel-boksermootori edu ning hiljuti turule jõudnud uue põlvkonna Forester. Lisaks on siinsed inimesed hakanud üha enam hindama Subaru töökindlaid ning meie kliimasse hästi sobivaid nelikveolisi kvaliteetsõidukeid,» märkis Rahumeel.