Päevatoimetaja:
Sander Silm

Coca-Cola uudistoode - mullipiim

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Inna-Katrin Hein
Copy
Coca-Cola uudistoode on mullipiim
Coca-Cola uudistoode on mullipiim Foto: AFP / Scanpix

Karastusjookide valmistaja Coca-Cola uudistoode on mullipiim.

See koosneb kooritud piimast ja kergelt gaseeritud mineraalveest, kuhu on maitseks lisatud looduslikke lõhna- ja maitseaineid ning roosuhkrut, kirjutab metro.co.uk.

Vio nime kandvat jooki müüakse esialgu ainult New Yorgis tervisetoodete kauplustes ja söögikohtades.  Pudel seda piima maksab 2,50 dollarit (27 krooni).

Alumiiniumpakendis olevat jooki ei pea jahutama. Mullipiima on nelja maitsega – virsiku-mango, metsamarjade, tsitruse ja troopilise koola.

Kvaliteedikontrollid ja maitsetestijad andsid joogile hea hinnangu.

«See on hea segu, mille lõppmaitse tundub mõnusalt kreemine. Pole liiga magus,» kommenteerisid jooki proovinud.

Uus jook on osa Coca-Cola uudistoodete projektist Project Life, mille raames arendatakse uusi piimatooteid.

Kui mullipiim USAs menukaks osutub, siis kavatsetakse selle müüki laiendada ka teistesse riikidesse.

Fotot vaata siit.

Märksõnad

Tagasi üles