Suhtekorraldusbüroo PRB tellimusel läbi viidud uuringust selgus, et tervelt 43 protsenti Eesti inimestest ei oska nimetada ühtegi keskonnasõbralikku ettevõtet.
Suur osa Eesti inimestest ei tea ühtegi keskkonnasõbralikku ettevõttet
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Küsitluse teostanud uuringufirma Gfk Eesti divisjoni juht, sotsioloog Mauri Sööt ei pea sellist tulemust üllatavaks, sest kogu Baltikumis ja laiemalt Ida-Euroopas väärtustab tarbija eeskätt soodsaid ostutingimusi.
14 protsenti küsitletutest nimetas spontaanselt kõige keskkonnasõbralikuma ettevõttena Eesti Energiat, teisena pidas kõige keskkonnasõbralikumaks ettevõtteks RMK-d vaid 3 protsenti vastanuist, millele järgnesid omakorda prügiveofirma Ragn-Sells, kaubanduskett Rimi, telekommunikatsioonifirma Elion ning munitsipaalettevõte Tallinna Vesi (kõik 2 protsenti).
Uuringu läbiviimiseks kasutati rahvusvahelise uuringufirma GfK veebipaneeli. Uuringus osales 1062 inimest üle Eesti.