Tarbija24 lugeja soovib teada, miks paljudes Eesti rõivakauplustes pärast proovikabiinis riiete proovimist alati küsitakse, kas ese sobis või mitte.
Lugeja küsib: miks proovikabiini juures alati riiete sobivust uuritakse?
«Kui ma vastan, et jah, kas ma siis pean hakkama põhjendama, et ei ma ei osta seda, sest... või kui ütlen, et ei sobinud, siis jääb mulje nagu mul oleks midagi viga, et just mulle see ei sobi. Miks nad alati ühte ja täpipealt sama asja küsivad? Kas see on mingi pähetambitud asi?» küsis ta.
Vastab Baltika Eesti tütarettevõte Baltman OÜ juht Pille Põldsam:
Tähelepanelik kliendiga suhtlemine on hea teeninduse üheks alustalaks. Juhul kui kabiinis proovitu ei sobinud, püüame leida parima lahenduse just kliendi jaoks – teenindaja tunneb suurepäraselt poe kaubavalikut ning suudab leida ootustele ja vajadustele sobiva toote, jättes lõpliku otsuse kliendile endale. Samas on meie jaoks väga oluline tagasiside hetkel kaupluses oleva kollektsiooni kohta, vaid nii saame pakkuda oma klientidele veelgi paremat valikut.