Pole olemas võluvitsa, kuidas internetis klientideni jõuda, kuid algatuseks oleks hea teada nende sotsiaalmeedia kasutamise harjumusi. Suurem osa inimesi tänapäeval sotsiaalmeediat kasutavad, kuid erinevad vanusegrupid teevad seda täiesti erinevalt.
Noori tarbijaid leiad Facebookist ja Twitterist
Hiljuti Pew Research Center`i poolt tehtud uuringust selgus, et 81 protsenti teismelisi ja 72 protsenti täiskasvanutest kasutavad aktiivselt sotsiaalmeediat, vahendab Entrepreneur. Mõlemad vanusegrupid armastavad Facebooki – teismelistest toimetab seal lausa 94 ja täiskasvanutest 67 protsenti. Pinteresti, Instagrami ja Twitteri puhul aga tulevad sisse vanusegruppide erinevused – täiskasvanud armastavad rohkem esimest kahte, teismelised aga Twitterit.
Kui vanusegruppe veelgi enam eristada, siis on kõige aktiivsemad sotsiaalmeedia kasutajad inimesed vanuses 18-29 eluaastat. Nendest kasutab mõnd võrgustikku 89 protsenti. 13-18-aastastest teismelistest kasutavad võrgustikke 81 protsenti. Ootuspäraselt on sotsiaalmeedias kõige passiivsemad vanemad inimesed – 65+ vanuses inimestest leiab 43 protsenti mõnes sotsiaalmeediavõrgustikus toimetamas.