Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2011/02/01/508101t1h2265.jpg)
Väheste kõnede tõttu lühendas tarbijakaitseamet nõuandetelefoni tööaega - alates 1. septembrist saab infotelefonilt abi tööpäeviti kell 9−16.
Nõu saab endiselt küsida numbril 1330 või 6 201 707. Amet vastab ka tarbijate kirjalikele pöördumistele aadressil info@tarbijakaitseamet.ee ning lisaks sellele on tarbijatel võimalik tulla ka tarbijakaitseameti vastuvõtule.
Tarbijakaitseameti poole peaks pöörduma siis, kui
- tarbijal on kauplejaga tekkinud vaidlus, kuid ta ei tea oma õigusi ega seda, kuidas edasi tegutseda
- tarbija on juba kauplejale kirjaliku kaebuse esitanud, kuid ei saa kauplejalt 15 päeva jooksul vastust
- tarbija on juba kauplejale kirjaliku kaebuse esitanud ja ka vastuse saanud, kuid vastuses pakutud lahendus pole talle vastuvõetav