Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tarbijakaitseamet lühendas nõustamistelefoni tööaega

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Telefoninõustamine.
Telefoninõustamine. Foto: Elmo Riig / Sakala

Väheste kõnede tõttu lühendas tarbijakaitseamet nõuandetelefoni tööaega - alates 1. septembrist saab infotelefonilt abi tööpäeviti kell 9−16.

Nõu saab endiselt küsida numbril 1330 või 6 201 707. Amet vastab ka tarbijate kirjalikele pöördumistele aadressil info@tarbijakaitseamet.ee ning lisaks sellele on tarbijatel võimalik tulla ka tarbijakaitseameti vastuvõtule.

Tarbijakaitseameti poole peaks pöörduma siis, kui

  • tarbijal on kauplejaga tekkinud vaidlus, kuid ta ei tea oma õigusi ega seda, kuidas edasi tegutseda
  • tarbija on juba kauplejale kirjaliku kaebuse esitanud, kuid ei saa kauplejalt 15 päeva jooksul vastust
  • tarbija on juba kauplejale kirjaliku kaebuse esitanud ja ka vastuse saanud, kuid vastuses pakutud lahendus pole talle vastuvõetav
Tagasi üles