Viimasena nimetas 6 kuuga teenindajaks öiseid uitajaid, kes astuvad poodi viis minutit enne sulgemist ning asuvad tooteid ilma kindla eesmärgita näppima - seda tüüpi inimesed ajavad müüjat eriliselt närvi. «Vahepeal küsivad nad süüdimatult, et oi, kas te olete suletud ja lisavad, et ma kohe hakkan minema,» kirjutas ta ning lisas, et kui klient on pool tundi pärast sulgemist kaupluses ning müüja seisab kott üle õla ja autovõtmed näpus ukse kõrval, siis on see ilmselge vihje, et võiks astuma hakata.
Ka lugeja Kats tõi välja, et kõige ebameeldivamad on n-ö viimase minuti kliendid. «Tuleb kaks minutit enne sulgemisaega tegema lepingut/tehingut, mis võtab aega miinimum 15-25 minutit. Kui julged öelda, et sulgeme minuti pärast, siis demonstratiivselt hakatakse jokutama, telefoniga lobisema, kaupa valima jne, mitte ei tulda maksma ja hommikul on kliendikaebus kindel,» kirjutas Kats.
Lugeja Tuleb tunnistada sõnas, et üsna suur osa inimestest püüavad oma jutuajamise kohaks valida kas poe või muu teenindusasutuse ukseesise või seisavad poes keset riiulite vahekäiku ja lobisevad omavahel, kummalgi suur tühi ostukäru kõrval. «Kui juhtud mõnele märkuse tegema, saad sellise pilgu osaliseks, et nõrgema lööb kõhust lahti. Mõni nähvab, et mis te trügite. Üks tahtis kätega kallale tulla,» kirjutas ta.
Endine teenindaja kirjutas, et teda häirib kui üks klient segab teise kliendi ja teenindaja vestlusele vahele. «Üks klient palub teenindaja abi või küsib midagi ja vestlus on ilmselgelt kuuldav ka kõrvalseisjale, kes kuuldes teenindaja lauset «Kohe tegelen/lähen toon» vms, sekkub vahele niipea kui teenindaja ja eelmine klient on viimase sõna öelnud, ja tahab, et teda aidataks. See on äärmiselt ebameeldiv komme inimestel/klientidel niimoodi vahele segada. Kõigil on vajadused ja kiire, aga sooviks, et elementaarne viisakus säiliks. Teenindaja aitab teid meelsasti, aga näidake üles respekti teise kliendi ja teenindaja vastu. Kannatage pisut ja kui on «teie kord», siis teid kohe abistatakse,» kirjutas Endine teenindaja.