Päevatoimetaja:
Sander Silm
Saada vihje

Ebameeldivate klientide välimääraja

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Mõni klient röövib kogu su tähelepanu.
Mõni klient röövib kogu su tähelepanu. Foto: SCANPIX

Kuigi öeldakse, et klient on kuningas, uuris uudisteportaal news.com.au teenindajatelt, millised on nende kõige ebameeldivamad kogemused tüütute klientidega.

20-aastane Sydneyst pärit ettekandja Maddie Catlin tõdes, et klientidel on mitmeid harjumusi, mis ettekandjaid närvi ajavad. «Mõned inimesed pakivad näiteks toidu salvrättidesse ja pistavad koju viimiseks käekotti nii, et kõik kohad on kastet ja toitu täis,» naeris neiu. «Või see, kui keegi palub veidi piima restoranist koju kaasa, sest neil ei ole hommikul midagi kohvi peale panna,» lisas ta.

«Või need kliendid, kes nõuavad, et nende toidus ei tohi olla absoluutselt gluteeni, kuid siis tellivad magustoiduks kaks lõiku torti,» tõi Catlin veel näiteid tüütutest klientidest ning lisas, et kõige ebameeldivam on see, kui klient räägib ettekandjast tema kõrval olles nii, nagu teda ei oleks olemas.

Neiut ärritavad ka kliendid, kes ulatavad talle määrdunud salvrätte prügikasti viskamiseks või räägivad nii kaua telefoniga kuni toit on jahtunud ning hakkavad seejärel kurtma, et toit on külm.

34-aastasel Body Petersonil, kes on restorane pidanud juba 15 aastat, on samuti naljakaid lugusid tüütutest klientidest.

«Kõige enam häirib mind see, kui klient ei pane tähele, et ma ei saa nende ette taldrikut asetada, kuna nende jook, telefon, rahakott või võtmed on ees,» sõnas Peterson. «Nad ei saa ju ometi mitte märgata nelja taldrikut mu käes, mida ma suudan hoida ilma, et neile toidu selga valaksin,» oli Peterson nördinud.

Petersoni arvates on tüütu ka see, kui klient tellib kelneri tellimiseks lauda, kuid siis selgub, et terve lauatäis rahvast ei ole veel otsustanud, mida nad soovivad. «Pärast kümneminutilist mõtlemist on nad lõpuks valmis tellima ja lisavad, et soovivad kõik eraldi maksta,» ütles Peterson.

Samuti Sydneyst pärit ettekandjat Gemma McHardyt häirib kõige enam see, kui inimesed jalutavad pärast tellimist baarileti äärest ära, kuid ei võta enda numbrit. Seda juhtub tema hinnangul umbes kolmandiku klientidega. See on üllatavalt suur number, arvestades seda, et neiu ütleb igale kliendile iga kord, et too võtaks oma numbri. «Ja pärast on nad pahased kui ettekandjal võtab kümme minutit aega, et õige toit õige kliendi juurde viia,» selgitas neiu.

Veel häirib teda see, kui kliendid asetavad oma tühjad klaasid kas tooli kõrvale maha või teistesse selleks mitte ette nähtud kohtadesse. «Mis nad arvavad, et baari koristavad haldjad või? Ma olen selja paigast ära tõmmanud, püüdes klaasi diivani tagant kätte saada,» sõnas McHardy.

«Ja need inimesed, kes tuimalt seisavad tee peal ees, kuigi nad näevad, et ma tulen kuuendat korda nelja taldrikuga. Ma pean ennast mitmendat korda seina ja suure tagumiku vahelt läbi suruma, aga nad ikka ei märka ennast liigutada,» sõnas neiu ning lisas, et baaris töötades saab näha inimeste keskmist intelligentsust, mis ei ole tema hinnangul just väga kõrge.

Tagasi üles