Estonian Air pakub automaatse check-ini võimalust, mille puhul saadetakse reisija telefonile lennule registreerimise kinnitus ja link pardakaardile.
Estonian Air võttis kasutusele automaatse checki-ini
Automaatse check-ini korral tuleb piletit ostes sisestada reisija mobiiltelefoni number. Registreerimise kinnitus ja link pardakaardile saadetakse reisija telefonile lennule eelneva päeva õhtul kell 19, kui lend väljub hommikul ajavahemikus 02.00-11.00, või neli tundi enne plaanijärgset väljalendu, kui lend väljub pärast kella 11 hommikul.
Automaatse check-ini kasutamiseks on vajalik mobiiltelefon, mis võimaldab internetiühenduse ja pardakaardi loetava triipkoodi esitamise. Kui see võimalus puudub, saab olenemata piletitüübist pardakaardi tasuta välja trükkida lennujaama check-in automaadist või küsida seda pagasi äraandmislauast või check-in lauast.
«Arendades lennule registreerimise iseteeninduse kontseptsiooni sammu võrra edasi oleme selle oma klientidele veelgi lihtsamaks ja mugavamaks muutnud,» lausus Estonian Airi maapealse teeninduse juht Vilma Oras.
Automaatse lennule registreerimise korral antakse istekoht lennukis automaatselt. Vabade kohtade olemasolul saab soovi korral Estonian Airi kodulehel istekohta vahetada kasutades saadetud linki pardakaardile.
Automaatset check-ini saab tellida lendudele, mis algavad Amsterdamist, Brüsselist, Kopenhaagenist, Tallinnast, Vilniusest, Oslost, Pariisist, Trondheimist, Stockholmist ja Nizzast. Automaatse check-ini võimalus puudub nendes lennujaamades, kus iseteeninduslik check-in pole veel võimalik, näiteks Moskvas, Kiievis ja Peterburis.
Reisijatel, kes on tellinud automaatse check-in teenuse, kuid pole neli tundi enne väljalendu saanud oma telefonile pardakaarti või teavitussõnumit, palutakse lennule registreeruda ise kas Estonian Airi kodulehe kaudu või lennujaama check-in automaadis.