Y-põlvkond ehk 1982-1999 aastatel sündinud noored seavad end töökohtadel järjest enam sisse. Tööandja valivad nad aga endale selle järgi, kui vingeid tehnoloogiavidinaid see neile kasutamiseks pakub.
Karm tõde: noored töötajad valivad tööandjat tehnikavidinate järgi
Seda näitab hiljutine CompTia uuring, millest selgub, et kaks kolmandikku Y-põlvkonna töötajatest annab ettevõttele hinnangu just selle järgi, milliseid seadmeid ettevõttes kasutatakse.
CompTia president Todd Thibodeaux rääkis Inc.comis, et selle põlvkonna töötajad tunnevad ennast arvutiasjades väga koduselt ja hindavad ka ise oma oskusi väga heaks. Kümnest noorest üheksa kasutab Facebooki ning enam kui kolmandik kasutavad seda nii tööasjade ajamiseks kui ka isiklikul eesmärgil. Võrdluseks – eelmise põlvkonna töötajatest on samad sotsiaalvõrgustike kasutamise harjumused vaid igal viiendal inimesel. «Noored töötajad on üles kasvanud teadmisega, et paindlikkus on norm, sellepärast peavad nad ka ettevõtteid, kes ei võimalda kaugtööd, vanamoodsateks,» rääkis Thibodeaux. Uuringust selgus, et ligi pooled noortest töötajatest eelistaksid 1-2 päeva töötada kontorist eemal.