/nginx/o/2013/08/23/1986292t1hf694.jpg)
Kaheksa aastat tagasi jäi 61-aastane Tõnu Tele2-le võlgu ja asi läks inkassosse, kuigi võlg sai hiljem tasutud tekitas see tänavu taas probleeme.
Kaheksa aastat tagasi jäi 61-aastane Tõnu Tele2-le võlgu ja asi läks inkassosse, kuigi võlg sai hiljem tasutud tekitas see tänavu taas probleeme.
Tõnu läks Tele2 esindusse ja soovis nende internetiga liituda, kuid klienditeenindaja sõnul pole see seoses kunagise inkassovõlaga võimalik, kirjutab Õhtuleht. Kuigi mees tõi tasumise kohta pangast tõendi, kinnitas teenindaja, et enne pole midagi võimalik, kui Tele2 on teinud inkassofirmale päringu ja saanud sellele ka vastuse.
ASi Tele2 Eesti kommunikatsioonijuhi Hans Saareveldi sõnul loovutati klient 2005. aastal võlgnevuse tõttu inkassofirmale, mis Tele2 võla tasumisest ei teavita. Kui inimene soovib uuesti liituda, siis uuritakse inkassofirmast, kas vana võlg on makstud ja kui vana võlgnevus on tasutud, siis taasliitumiseks takistusi pole.