Päevatoimetaja:
Sander Silm

Elisa pidi vigase 4G netipulga välja vahetama

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tiina Kaukvere
Copy
Illustratiivne foto.
Illustratiivne foto. Foto: Panther Media/Scanpix

Elisa kliendi Martini jaoks muutus uhiuue Elisa 4G netipulgaga internetis käimine pea võimatuks. Martini kaebuse peale kontrolliti 4G võrku, kuid leiti, et viga on tõenäoliselt hoopis netipulgas.

Elisa klient Martin sõlmis juuli alguses kohustusliku kaheaastase lepingu Mint 4G netipulga kasutamiseks.

«Kolm nädalat töötas kõik perfektselt, aga peale seda algasid probleemid. Nimelt tekkis arvutil tõrge seadme leidmisega,» selgitas Martin, kes proovis netipulka veel kolmes erinevas arvutis kasutada. See aga ei õnnestunud, misjärel viis ta netipulga garantiiremonti. Remondis oli pulk ühe nädala.

Kui Martin internetipulga tagasi sai, siis töötas see laitmatult kolm päeva. Seejärel algasid taas probleemid.

«Sellel korral ei hakanud garantiisse minema ja sain abi iseteenindusest, jällegi töötas seade perfektselt ainult lühiajaliselt paar päeva. Garantiiremonti viimisel ütlesin korduvalt, et kasutan operatsioonisüsteemina Windows 8-t, kuid sellekohaseid uuendusi remondis arusaamatutel põhjustel ei tehtud, seetõttu tegin need ise,» selgitas pettunud klient. Seejärel tundis arvuti küll netipulga ära, aga ei leidnud levi ja vahel andis teate SIM kaardi tuvastamatuse kohta. «Siiski on seade hetkel lünklikult töökorras, kuid aeg-ajalt katkestab suvalisel hetkel ühenduse, mille korral aitab seadme lahtiühendamine ja taasühendamine arvutiga.»  

Kuumakse 13 eurot ei ole töökorras teenuse eest Martini hinnangul maksta just väga palju, aga hetkel ei ole ta enda hinnangul seda teenust Elisa Eesti AS-i poolt lubatud tingimustel saanud ei ole.

«Elisa võrgu spetsialistid uurisid kliendi teeninduspiirkonda ning leidsime, et Elisa 4G võrgu parameetritega on kõik korras. Kuna viga on suure tõenäosusega seadmes, otsustasime kliendil seadme välja vahetada. Klient saab talle sobivas Elisa esinduses seadme tasuta välja vahetada ning informeerisime sellest ka klienti,» teatas Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski.

Märksõnad

Tagasi üles