Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

EMT-st ostetud uus telefon sisaldas võõraid kontakte ja fotosid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tiina Kaukvere
Copy
Mobiiltelefonid
Mobiiltelefonid Foto: Peeter Kümmel / Sakala

EMT-st uue telefoni pähe ostetud seade sisaldas võõraid fotosid ja kontakte. EMT vabandab ja selgitab, et tegu oli telefoniga, mille üks klient oli ostnud, kuid mõne päeva pärast tagastanud.

EMT klient Pille ostis juulis Tartus Lõunakeskuse EMT esindusest enda arvates uue Nokia telefoni oma emale. Telefon läks maksma 79 eurot.

«Nädala möödudes ema helistas, et see on kasutatud telefon, sest telefonis on võõraste inimeste pildid ja võõrad sõnumid. Selgus, et telefonis olid nii isiklikud kui tööalased sõnumis ja isiklikud pildid,» pahandas Pille, kes kirjutas EMT-le paludes selgitust.

Ta sai paari päeva pärast vastuse, et tegu on müügieelse telefoniga, kus tarkvara jäi taastamata. «Vabandati ja pakuti sedme ümbervahetamise võimalust või raha tagastamist,» selgitas Pille, kes soovis uut telefoni.

Klienditoega sai kirjalikult kokkulepitud, et naine läheb telefoni vahetama 12. augustil Lõunakeskuse esindusse. «Nende poolt oli vastus, et esindust on teavitatud ja telefon saab vahetatud. Kohale minnes selgus, et teenindaja ei teadnud telefoni vahetamisest midagi,» oli Pille üllatunud. Lisaks ei olnud esinduses telefoni vahetada, sest need olid otsas.

Oma loo postitas naine EMT Facebooki seinale, kust tuli vastus, et EMT siiralt vabandab ja võtab naisega ühendust.

EMT palub juhtunu pärast vabandust. «Tegu oli telefoniga, mille üks klient oli ostnud, kuid mõne päeva pärast oli ta ümber mõelnud ja telefoni tagastanud,» selgitas EMT avalike suhete juht Kaja Sepp.

Tellitud telefon müüdi uuele kliendile

Telefon käis uuesti müüki paneku eel (ehk müügieelse telefonina) tehnilises kontrollis, kus tuvastati, et aparaat on töökorras, kuid ei kontrollitud, kas seda oli vahepeal kasutatud või mitte.

«Seega ühele kliendile vastutulek (telefoni tagasiost, mida ettevõte tegelikult ei pea tegema) põhjustas nüüd ebameeldiva emotsiooni teisele kliendile, kes selle telefoni ostis,» selgitas Sepp.

«Ja Murphy seadus, et kui asi hakkab untsu minema, siis ta ka läheb, toimis kahjuks ka sel korral. Lubatud ajaks telliti lubatud telefon kokkulepitud esindusse, kuid paraku jõuti see enne kliendi saabumist juba teisele kliendile ära müüa,»lisas ta.

15. augustil sai klient telefoni vahetatud ning asi on Sepa kinnitusel tänaseks lahendatud.

Tagasi üles