Tarbija24ga võttis ühendust nördinud lugeja, kes tellis e-poest kaupa, kuid jäi enda sõnul ilma nii tootest kui rahast. E-poe omaniku sõnul on e-pood suletud ning sealt ei ole võimalik kaupa tellida.
Suletud e-pood neelab ostjate raha
Klient tellis Kartuuso OÜ-le kuuluvast e-poest juuli lõpus toote summas 84,37 eurot. Tellitud kaup pidi kätte jõudma hiljemalt kolme nädala jooksul, kuid kuna kaubast midagi kuulda ei olnud, võttis klient kaks nädalat hiljem ühendust Kartuuso OÜ juhatuse liikme Lauri Rannaga.
«Rand ütles, et sellist e-poodi enam polegi ja ma ei saa kunagi kaupa kätte,» sõnas klient. Küsimusele, kas klient saab raha tagasi, vastas Rand jaatavalt – raha pidavat tagasi laekuma eelmise nädala alguses.
Kuna kolmapäeva hommikuks ei olnud rahast jälgegi, helistas Rannale kliendi abikaasa. «Rand ütles talle, et firmal raha pole ja ta ei saa tagasi maksta,» kirjeldas klient ning lisas, et Ranna sõnul võtab maksuamet võla tõttu automaatselt kogu laekuva raha endale.
Lauri Rand ütles, et hetkel on firma võlgu kahele kliendile, kuid nad saavad oma raha tagasi. «See võtab natuke aega, see ei toimu päeva pealt,» lisas ta.
Suletud e-poest saab kaupa tellida
Rand täpsustas, et firma on olemas, kuid e-poed on suletud juba juuni algusest. «Me ei saanud isegi aru, kuidas ta sai seda asja tellida,» oli Rand hämmingus. Veebilehega tutvudes jääb aga mulje, et e-pood tegutseb edasi, kuna tooteid saab veebilehel ostukärusse lisada.
Äriregisteri andmetel on Kartuusol hetkeseisuga pea 3000 euro suurune võlg ning maksusummadelt arvestatud ligi 500 euro suurune intress. Maksuvõlg on firmal kaelas olnud juba mullu detsembrist.
«Kuna Rand tegutseb edasi ja püüab uutelt inimestelt raha välja meelitada olematu kauba eest, siis tuleks tema tegevust takistada,» oli kaubata jäänud klient kindel.