/nginx/o/2013/08/15/1969670t1h129b.jpg)
Ühe Tallinna toidupoe klienti ehmatas müüja, kelle ninas oli hapnikuvoolik ning klient uuris poelt, miks haigel inimesel kodus rahus terveneda ei lasta.
Ühe Tallinna toidupoe klienti ehmatas müüja, kelle ninas oli hapnikuvoolik ning klient uuris poelt, miks haigel inimesel kodus rahus terveneda ei lasta.
Klient pöördus tõsise murega toreda klienditeenindaja pärast supermarketi juhtkonna poole ja uuris, miks haiget inimest tööle sunnitakse. Klienditeenindaja oli külastaja sõnul väga viisakas ja muhe ning kliendil hakkas heast töötajast lihtsalt kahju.
Supermarketi esindaja selgitas kliendile kui ka Tarbija24le, et ei soovi teemat täpsemat kommenteerida, kuna inimese tervislik seisund ja terviseprobleemid on delikaatsed isikuandmed.
«Töötaja jaoks on aeg-ajalt lisahapniku kasutamine igapäevane asi,» lisas siiski poeketi esindaja. See ei häirivat töö tegemist ning klientide sõnul on teenindus kiire ja meeldiv.