Turismiettevõtjatel tasuks rõhuda mitmekihilisele sisule ja paremale teenindusele

Kristina Traks
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Teletorn peab sünnipäeva
Teletorn peab sünnipäeva Foto: Viktor Burkivski

Selle nädala Turundusraadios rääkis SA Tallinna Teletorn juhataja Riina Roosipuu teletorni turunduspõhimõtetest. Tema sõnul annab teletorn endale aru, et ainuüksi kõrge ja kauni vaatega inimesi kohale ei meelita, vaid pakkuda tuleb väga mitmekihilist sisu ning väga head teenindust.

Riina Roosipuu märkis, et teletornil on olemas tegevusplaan viieks aastaks, mis sisaldab ka palju uusi ja äkilisi teenuseid. Kuid kindlasti tuuakse need välja ükshaaval, rõhutas ta. Kui selle aasta suvehitiks on saanud nn taeva äärel kõndimine, mis on kohale meelitanud palju rahvast, siis muude tulevikuideede seas on kaalutud näiteks ka benji hüppeid.

Riina Roosipuu sõnul on teletorn oma remondijärgse 1,5 aastaga veel niivõrd noor ettevõte, et ta ei oska hinnata, milline külastajate arv peaks nende jaoks olema normaalne. Esimesel remondijärgsel aastal külastas torni 260 000 inimest, päevas suudetakse vastu võtta kuni 1500 inimest.

Selleks, et tabada võimalikult laia sihtrühma, jagab teletorn oma turundustegevused mitme huvigrupi vahel. Ekstreemsuste otsijatele pakutakse ülesjooksmise, langevarjuga allahüppamise ja servakõndimise võimalusi. Head toiduelamust täiustatakse näituste ja kontsertidega. Lisaks veel ekspositsioon Eesti ajaloost ja film 1991. aasta murrangulistest sündmustest.

Kõike seda mitmekesisust on püütud edasi anda koolitatud ja treenitud meeskonna abil, kelledest üks silmatorkavamaid ameteid on lifti järjekorra haldur, kes peab vahel tüütult pikaks veniva ooteaja meeleolukalt sisustama.

Turundusraadio saatejuhi ja turunduskonsultandi Anu-Mall Naaritsa sõnul on Tallinna Teletorn oma mitmekihiliste teenustega heaks näiteks igale turismiarendajale. «Oluline pole mitte hoone, vaid inimesed ja meeskond, kellega pakkuda parimat teenindust ja meeldejäävaid elamusi,» märkis ta.

http://www.mi.ee/Turundusraadio_15

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles