Klientide puuduses vaevlev autorendifirma müüb Lincolni limusiine

Berit-Helena Lamp
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Limusiinirendiga tegelev A-Lim üritab maha müüa kolme hiiglaslikku Lincolni limusiini. Ettevõtte juhataja Ants Andreson tunnistab Äripäevale, et võrreldes eelmise aasta suvega on limusiinirentijaid tuntavalt vähemaks jäänud.


Andresoni sõnul on küll sel nädalavahetusel mitu limusiini välja renditud, kuid põhjuseks eelkõige koolilõpuaeg, mitte majanduskriisi ootamatu pöördumine tõusuks, kirjutas

aripaev.ee

.

«Võib öelda küll, et võrreldes eelmise aasta suvega on kliente vähemaks jäänud. Talvel on niikuinii vaiksem aeg, aga mulluse suvega võrreldes on tellimusi ikka vähem. Inimesed küll helistavad ja küsivad, aga kui nad on ka nende teenuse pakkujatega ühendust võtnud, kes sõidavad «mustalt» riigimakse tasumata, seega odavamalt, siis võetakse auto ilmselt neilt,» kurdab Andreson.

Samas rõhutab mees, et autosid ei pannud ta müüki mitte sellepärast, et kliente napib, vaid eelkõige seetõttu, et vähemalt ühel juhul oli tal auto24.ee-s niikuinii kuulutusepind kinni makstud, mistõttu ei pidanud ta mõistlikuks seda niisama "tühjana" hoida.

Üks müügis olevatest Lincoln Navigator Limousin'idest on ilmselt praegusel hetkel kõige pikem Eestis müügilolev sõiduauto. Masin on üle 11 meetrit pikk, sõiduki mootorimaht küünib 5,4 liitrini, võimsust on sel hiiul paar-kolmsada kilovatti, autosse mahub kuni 13 inimest ja masina kütusekulu on. 30-40 liitrit 100 km kohta.

Muide, mõistmaks, kui palju jõujooki masin neelab, siis kaitseväe Scoutspataljoni Pasi soomukid neelavad 100 kilomeetri läbimiseks umbes sama palju kütust.

Andreson tunnistab, et tegelikult ei looda ta mitte üks põrm, et keegi müügisolevate limusiinide vastu huvi tunneb. Saati siis need veel ära ostab.

«Senini ei ole keegi helistanud ega ostmise vastu huvi tundnud. Olgem ausad, ma ei arva, et neid keegi Eestis ära ostab. Tavainimesel ei ole nii suure limusiiniga midagi teha, teda on tülikas ja kallis pidada. Gert Jensenil oli endal mingil ajal isiklik limusiin, aga viimaks ostmise selle temalt lihtsalt ära rendiautoks,» lisab Andreson.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles