Päevatoimetaja:
Angelina Täker

BMW üritab töötajatele oma toodangut pähe määrida

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Gert D. Hankewitz
Copy
BMW logo
BMW logo Foto: AP / Scanpix

Müüginumbrite languse all kannatav BMW üritab veenda oma töötajaid, kel isiklikuks sõiduriistaks mõni konkurendi auto, uut BMWd ostma.


«Mis siin valesti on? Sulle meeldib meie juures töötada. Sulle meeldib töökoht ja palk. Kuid sõidad konkurendi autoga,» seisis kirjas postkaartidel, mis pandi umbes 7000 BMW sakslasest töölise Audi ning Mercedese kojamehe vahele, kirjutab Financial Times.

BMW ootab postkaarte firma müügiesindustesse tagasi, kus töötajad saavad endale proovisõidu kokku leppida ning mõelda välja võimalus, kuidas konkurendi auto uhiuue BMW vastu vahetada.

Väga suurt huvi vahetuse vastu ei paista töötajatel aga olema, kuna eilse seisuga oli tagasi tulnud alla saja kaardi.

Financial Times märgib, et BMW käik näitab, kui meeleheitel autotööstus tegelikult on ning lisab, et tegemist on suurima madalseisuga alates teisest maailmasõjast.

Euroopa automüük on aasta esimese viie kuuga langenud 14 protsenti. Eelmisel aastal müüs BMW kokku 1,4 miljonit autot, kuid vaid 8000 neist läksid oma töötajatele, keda on kokku üle maailma 100 000.

Märksõnad

Tagasi üles