Raha nappusel jäljendavad noored alkoholireklaamides kujutatud rokkivat elustiili hoopis odavamate toodetega.
Noored eelistavad reklaamitud napsu asemel odavamat kraami
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kahe reklaamiklipi, Viru Valge Cooleri «Jää kuumaks» ning Zipi «Tõmbab peo käima» vastuvõtu uurimisest noorte seas selgus, et konkreetsed alkoholibrändid ei ole teismeliste jaoks kuigi olulised, kirjutab Eesti Ekspress.
Kolm Viru Valge Coolerit maksab sama palju kui pool liitrit Laua viina, mida noored üheks populaarsemaks joogiks nimetasid.
Poolest liitrist Laua viinast ja mahlast saab valmistada aga ligi 15 Cooleri-taolist kokteili. Kuna alaealistel raha napib, siis juuakse seda, mida rahakott lubab ja mis rohkem purju teeb.