Keemiaettevõte Henkel tegi täna teatavaks teise kvartali majandustulemused, mille kohaselt näitasid kõik kolm Henkeli ärisektorit käibe ja kasumi kasvu.
Henkel jõudis teises kvartalis rekordilise käibeni
Teises kvartalis suurenes Henkeli müügitulu 1,9 protsenti, jõudes 4,286 milljoni euroni. Loomulik müügitulu võrreldes eelmise aasta teise kvartaliga kasvas 4 protsenti. Kõige suurem müügitulu kasv oli kodukeemia sektoris (kasv 5,8 protsenti), järgnes liimide ja tehnoloogia ärisektor (kasv 3,6 protsenti) ning kosmeetika- ja hügieenitarvete sektor (kasv 2,8 protsenti).
«Hoolimata jätkuvalt keerulisest turuolukorrast saavutas Henkel teises kvartalis väga hea tulemuse. Suurendasime märkimisväärselt nii müüki kui tulu, millele aitasid kaasa kõik meie kolm ärisektorit. Meie kohandatud müügitulu tõusis esmakordselt 15,4 protsendini,» ütles Henkeli juhatuse esimees Kasper Rorsted. «Kõik regioonid näitasid kasvu, kuid eriti oluline oli arenevate turgude panus, kus müük jõudis esmakordselt 45 protsendini.»