«Oleme hämmingus. Olime juba paar aastat rahulolevad Prisma püsikliendid, kuid nüüd oleme pettunud. Kui kliendil peaks juhtuma, et Prismast ostetud tooted tekitavad talle suuri ebameeldivusi, ebamugavusi, stressi vms, siis see ei huvita kedagi. Sind lihtsalt saadetakse viisakalt pikalt stiilis «me edastame info meie maaletoojale»,» rääkis Nikolai. Ta käis veel eile korra Mustika Prismast läbi ja nägi, et seal on endiselt müügil tavapärasest suuremad nektariinid, ilmselt sama partii.
Prisma pressiesindaja Kadri Lainase kinnitusel on antud klient tõesti nende poole pöördunud, nõudes oma läbielamiste eest hüvitiseks 300 eurot. «Otseloomulikult oleme ilma pikema vaidluseta alati valmis rahulolematule kliendile tagastama toote eest makstud summa. Mis puutub aga raskete üleelamiste eest nõutavasse kompensatsiooni, siis arvestades, et hetkel ei ole kindel isegi see, kas putukad on pärit Prismast või kliendi enda kodust, me taolise summa hüvitamist põhjendatuks ei pea,» ütles Lainas, lisades, et paljud kliendid on väga mõistlikud ning suuri summasid nõuavad ähvarduste saatel vaid väga-väga üksikud.
Prismale saadetud pöördumises kirjutas Nikolai, et soovib perele tekitatud kahju eest Prismalt 300 eurot hüvitist ehk iga pereliikme kohta 100 eurot. «Selline summa kehtib üksnes tingimusel, et see hüvitatakse kiiremas korras. Hiljem võib nõue suureneda,» kirjutas Nikolai.
Puudub selgeltnägemisvõime
Lainase sõnul on nad püüdnud kliendile selgitada, et koheselt pärast tema kirja võeti antud partiist valikuliselt nektariine, lõigati need lahti ja kontrolliti kvaliteeti, kuid kõik kaupluses katki lõigatud tooted osutusid igati kvaliteetseteks. «Samas ei saa me poes kõiki tooteid igaks juhuks pooleks lõigata ja paraku puudub meil selline aparaat või selgeltnägemisvõime, millega ühe nektariini sisemusse kaeda,» selgitas Lainas.