Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Vigaste ID-kaartide parandus eeldab palavuse ja järjekordade talumist

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
PPA soovitab minna uude Vikerlase büroosse, kus saab ka endale veebis ennetavalt teenindusaja broneerida.
PPA soovitab minna uude Vikerlase büroosse, kus saab ka endale veebis ennetavalt teenindusaja broneerida. Foto: Mihkel Maripuu

Pärast seda, kui Tallinnas Narva maanteel olev kodakondsus- ja migratsioonibüroo teenindus mais Ida politseijaoskonda kolis, on ebamugavad järjekorrad pealtnäha ebaühtlasemaks läinud.

Märtsikuust on paljud 2011. aastast pärit ID-kaardi omanikud olukorras, kus nad ei saa turvariski tõttu kaarti elektrooniliselt kasutada, kirjutab Õhtuleht. Mõned inimesed aga kurdavad, et nendest mitteoleneva vea tõttu peavad nad politsei- ja piirivalveameti kontoris järjekordades kannatama.

Eriti ebamugav olukord on Sõle 61a asuvas teeninduses, kus inimesed kurdavad palavust ja pikki ootejärjekordi. Politsei- ja piirivalveameti pressiesindaja Andres Sanga sõnul on teenindussaalidest Sõles tõepoolest üks pikemaid ooteaegasid – suvel on see olnud nädalate lõikes keskmiselt 8-18 minutit.

Tagasi üles