/nginx/o/2013/05/30/1790994t1h1ae1.jpg)
Pärast seda, kui Tallinnas Narva maanteel olev kodakondsus- ja migratsioonibüroo teenindus mais Ida politseijaoskonda kolis, on ebamugavad järjekorrad pealtnäha ebaühtlasemaks läinud.
Pärast seda, kui Tallinnas Narva maanteel olev kodakondsus- ja migratsioonibüroo teenindus mais Ida politseijaoskonda kolis, on ebamugavad järjekorrad pealtnäha ebaühtlasemaks läinud.
Märtsikuust on paljud 2011. aastast pärit ID-kaardi omanikud olukorras, kus nad ei saa turvariski tõttu kaarti elektrooniliselt kasutada, kirjutab Õhtuleht. Mõned inimesed aga kurdavad, et nendest mitteoleneva vea tõttu peavad nad politsei- ja piirivalveameti kontoris järjekordades kannatama.
Eriti ebamugav olukord on Sõle 61a asuvas teeninduses, kus inimesed kurdavad palavust ja pikki ootejärjekordi. Politsei- ja piirivalveameti pressiesindaja Andres Sanga sõnul on teenindussaalidest Sõles tõepoolest üks pikemaid ooteaegasid – suvel on see olnud nädalate lõikes keskmiselt 8-18 minutit.