Pärast seda, kui Tallinnas Narva maanteel olev kodakondsus- ja migratsioonibüroo teenindus mais Ida politseijaoskonda kolis, on ebamugavad järjekorrad pealtnäha ebaühtlasemaks läinud.
Vigaste ID-kaartide parandus eeldab palavuse ja järjekordade talumist
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Märtsikuust on paljud 2011. aastast pärit ID-kaardi omanikud olukorras, kus nad ei saa turvariski tõttu kaarti elektrooniliselt kasutada, kirjutab Õhtuleht. Mõned inimesed aga kurdavad, et nendest mitteoleneva vea tõttu peavad nad politsei- ja piirivalveameti kontoris järjekordades kannatama.
Eriti ebamugav olukord on Sõle 61a asuvas teeninduses, kus inimesed kurdavad palavust ja pikki ootejärjekordi. Politsei- ja piirivalveameti pressiesindaja Andres Sanga sõnul on teenindussaalidest Sõles tõepoolest üks pikemaid ooteaegasid – suvel on see olnud nädalate lõikes keskmiselt 8-18 minutit.