Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Ostjat ärritab triipkoodide järgi hinna tagaajamine Maximas

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Triipkood.
Triipkood. Foto: SCANPIX

Tarbijakaitseameti poole pöördus klient küsimusega, kas ostja peab kauba hinna väljaselgitamiseks võrdlema toote triipkoodi kõikidel hinnasiltidel olemasolevate triipkoodidega.

«Näiteks Maxima jäätiseletis on siltide lugemine pehmelt öeldes võimatu, kuna jäätise nime hinnasildil ei ole, on vaid lühendatul kujul jäätise maitse kirjeldus, näiteks kor.jäät., šok.glas jne.,» kirjutas klient pöördumises tarbijakaitseameti poole.

Tarbijakaitseameti pressiesindaja Hanna Turetski sõnul see nii olema ei pea. «Tarbijale peab olema esitatud hind müügisaalis/tootel ja selle õigsust saab kontrollida kassas,» lausus Turetski, lisades, et mitmed suured kauplused pakuvad võimalust hindu kontrollida ka saalis.

«Me kasutame oma kauplustes palju selliseid mitmeosalisi lühendeid ja siiamaani pole meile klientidelt ühtegi sellist kaebust laekunud,» tõdes Maxima pressiesindaja Erkki Erilaid, kelle kinnitusel mahub 99 protsendi toodete puhul tootealane info ilma lühendita peale.

«Tõsi, et jäätisesortiment on väga lai ning soovime anda kliendile hinnasildil võimalikult palju informatsiooni toote kohta. Seetõttu, kui on tegemist pika tootenimetusega, kasutame ka lühendeid,» lisas Erilaid.

Tagasi üles