Päevatoimetaja:
Sander Silm

Tele2 tülitas klienti pärast lepingu lõpetamist jätkuvalt arvetega

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Operaatorfirma Tele2 klienditeenindus.
Operaatorfirma Tele2 klienditeenindus. Foto: Arvet Mägi / Virumaa Teataja

Raili Helandi sai pärast mobiilsideoperaatoriga Tele2 internetilepingu lõpetamist ettevõttelt jätkuvalt arveid, Tele2 põhjendab segadust süsteemi veaga. 

Raili Helandi soovis aasta tagasi lõpetada internetilepingut Kõu Eesti Energiaga. Koheselt ta seda teha ei saanud, kuna Kõu internetiteenust hakkas pakkuma Tele2 Eesti AS ning andmete mittelaekumise tagajärjel ei saanud lepingut lõpetada ka juunis.

«Minul nõuti viimase arve tasumist, mille kandsin üle, et saaksin võimalikult ruttu selle lepingu lõpetatud. N-ö lõpparve võeti ka otsekorralduse alusel pangakontolt ja selle tagasisaamine lükkus sügisesse,» kirjeldas Helandi sündmuste käiku.

Pärast kahte kuud vaikust hakkasid naise postkasti tulema arved summas 3.20, mitte 22.24 nagu Helandi kuumakse varem oli. «Mille eest ja mille alusel Tele2 arveid koostatakse, ma ei tea. Kaks korda minu arvelt otsekorralduse alusel võetud kokku 6.40 lubati mulle telefonivestluses tagasi kanda,» meenutas Helandi.

Seejärel nõudis Helandi, et tema andmed nende kliendibaasist kustutataks. Uus arve õnnistas tema postkasti juba veebruaris. Arved väidetava teenuse kasutamise kohta laekusid kuni juunikuuni.

«Tõeline häbi vajus mu silmadesse, kui postiga saadetud võlateatele oli kirjutatud minu nimi. Ametlikust lepingu lõpetamise kuupäevast 12. juulist 2012 on möödunud juba aasta ja türann ning mittetoimiva infosüsteemiga Tele2 ähvardab mu nime määrida maksehäireregistris,» oli naine häiritud.

Tele2 kommunikatsioonijuht Hans Saarvelt selgitas, et kliendi leping lõpetati, kuid süsteemi vea tõttu läks talle edasi arve internetikasutuse eest. «Tänaseks on arved tühistatud ning Tele2 vabandab kliendi ees arusaamatuse pärast,» lisas ta.

Märksõnad

Tagasi üles