Lõuna-Korea tehnoloogiaettevõte LG tutvustab täna uut brändiidentiteedi strateegiat, mille keskne sõnum on «It’s all possible» (eesti k: See kõik on võimalik).
LG muudab sloganit
Uus kommunikatsiooni- ja brändistrateegia peaks ettevõtte hinnangul kinnitama muuhulgas viimaste aastate jooksul toimunud arvukaid muudatusi nii tehnoloogiavallas kui tarbijakäitumises.
Globaalturule suunatud kommunikatsioonisõnum täiustab LG senist «Life’s Good» (eesti k: Elu on hea) identiteeti. Uue sõnumi esmaesitlus toimub LG reklaamtahvlile kuvatava video vahendusel 1. augustil New Yorgis Times Square’il ja ettevõtte koduleheküljel (www.lg.com). Lisaks esmaesitlusele kajastatakse uut sõnumit edaspidi muuhulgas nii online- kui trükireklaamides ja uute toodete esitlustel.
«Selleks, et luua lisaväärtusega lahendusi, mis pakuvad tarbijatele suuremat kasutajamugavust ja rahulolu, ammutab LG inspiratsiooni tarbijatelt üle kogu maailma. Uue brändiidentiteedi eesmärk on tugevdada LG kõrget reputatsiooni tarbijakeskse ettevõttena,» sõnas Ki-wan Kim, LG Electronics’i juhtiv asepresident ja globaalse turunduse spetsialist.