Päevatoimetaja:
Sander Silm

LG muudab sloganit

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: E24
Copy
Artikli foto
Foto: LG uus brändiidentiteet

Lõuna-Korea tehnoloogiaettevõte LG tutvustab täna uut brändiidentiteedi strateegiat, mille keskne sõnum on «It’s all possible» (eesti k: See kõik on võimalik).

Uus kommunikatsiooni- ja brändistrateegia peaks ettevõtte hinnangul kinnitama muuhulgas viimaste aastate jooksul toimunud arvukaid muudatusi nii tehnoloogiavallas kui tarbijakäitumises.

Globaalturule suunatud kommunikatsioonisõnum täiustab LG senist «Life’s Good» (eesti k: Elu on hea) identiteeti. Uue sõnumi esmaesitlus toimub LG reklaamtahvlile kuvatava video vahendusel 1. augustil New Yorgis Times Square’il ja ettevõtte koduleheküljel (www.lg.com). Lisaks esmaesitlusele kajastatakse uut sõnumit edaspidi muuhulgas nii online- kui trükireklaamides ja uute toodete esitlustel.

«Selleks, et luua lisaväärtusega lahendusi, mis pakuvad tarbijatele suuremat kasutajamugavust ja rahulolu, ammutab LG inspiratsiooni tarbijatelt üle kogu maailma. Uue brändiidentiteedi eesmärk on tugevdada LG kõrget reputatsiooni tarbijakeskse ettevõttena,» sõnas Ki-wan Kim, LG Electronics’i juhtiv asepresident ja globaalse turunduse spetsialist.

Tagasi üles