Nõo Lihatööstuse tegevusaruanne vahendab, et 2012. aastat võiks lugeda murranguliseks tarbija teadlikkuse kasvu osas, mille tulemusena on hakatud järjest enam huvi tundma toiduainete koostise ja päritolu vastu.
Nõo: eelmisel aastal kasvas murranguliselt huvi lihatoodete koostise vastu
«Tarbija eelistused on nüüdsest suurema lihasisaldusega tooted. Selline olukord on toiduainetetööstused viinud suurte muudatuste keerisesse, sest on hakatud üha enam pingutama selle nimel, et toota paremat ja kvaliteetsemat toodangut. Kui varem oli tarbija nõus maksma enam-vähem võrdset hinda nii suurema kui väiksema lihasisaldusega toodete eest, siis nüüd on olukord muutunud ja suure lihasisaldusega toote eest makstakse õiglasemat hinda. Väiksema lihasisaldusega toode ei paku enam konkurentsi sama hinnataseme juures,» on kirjas aastaaruandes.
2012. aastal oli AS Nõo Lihatööstus keskmine töötajate arv 134 ja neile makstud palkade ja lisatasude kogusumma moodustas 1,96 miljonit eurot.
2012. aastal investeeris AS Nõo Lihatööstus materiaalsesse põhivarasse 229 tuhat eurot, soetades tootmise tarvis seadmeid ja muud materiaalset põhivara.
2013. aastal on ettevõttel plaanis tootmishoonele juurdeehitus, samuti on kavas soetada uusi tootmisseadmeid. 2012. aastal müüdi toodangut peamiselt Eesti Vabariigis, kuid eksporditi ka teistesse Euroopa Liidu riikidesse.
2012. aastal moodustas ettevõtte käive 18,9 miljonit eurot, kasvades aastaga 17,13% ning ületades planeeritud käivet üle 5%. Müüdud toodangu maht tõusis 4504 tonnini, kasvades aastaga 10,5%.
2013. aastaks on planeeritud käibe kasvuks 5%.
Ettevõte sai 613 000 eurot kasumit.