/nginx/o/2013/07/29/1930768t1hf297.jpg)
Budweiseri tootja Anheuser-Busch InBev üritab korrata Coca-Cola edu ning saada maailma esimeseks globaalseks õllebrändiks, kirjutab The Wall Street Journal.
Budweiseri tootja Anheuser-Busch InBev üritab korrata Coca-Cola edu ning saada maailma esimeseks globaalseks õllebrändiks, kirjutab The Wall Street Journal.
Belgia õllegigant on viimastel aastatel toonud nn õllede kuninga Venemaale, Ukrainasse ja Brasiiliasse ning seda müüakse 90 riigis. Nüüd on ettevõte tegemas julget sisenemist Hiinasse, maailma suurimasse turgu, kus tarbitakse 40 protsenti maailmas toodetud õllest.
Anheuser-Busch InBev, mis kujunes välja eelmisel kümnendil toimunud kahe ühinemise käigus ning kes juunis viis lõpule Mehhiko õlletootja Grupo Modelo ülevõtmise 20,1 miljardi dollari eest, on juba lähirivaalist kaks korda suurem. Ettevõte kontrollib viiendikku maailma õlletootmisest.
Ettevõte on investeerinud Hiinasse 1,4 miljardit eurot olemasolevate õlletehaste rekonstrueerimiseks ning kavatseb järgnevatel aastatel ehitada üheksa uut.