Eelmise aasta aprillis avas Itella SmartPOST era- ja äriklientidele Eesti ja Soome vahelise postipakiteenuse, viimase aastaga on pakimahud kahe riigi vahel kasvanud kümme korda.
Soome turistid saadavad Eestis ostetud asjad postipakiga koju
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Iga kolmanda Eestist Soome saadetud paki postitab eraklient, ülejäänud kaks kolmandikku jääb äriklientide kanda. «Kui alguses oli oluliselt rohkem pakisaatmist Eestist Soome, siis viimasel ajal on seis võrdsustumas,» selgitas SmartPOSTi tegevjuht Risto Eelmaa.
Eraklientide hulgas on Eesti ja Soome vahelise postipakiteenuse kasutamine suvisele üldisele pakisaatmise madalhooajale vaatamata suvekuudel keskmisest aktiivsem. «Selle põhjuseks on kasvav turistide arv, kellest paljud mõistavad, et ei tasu sisseoste ise koju tassida. Selle asemel võib need Eestis kaubanduskeskustes pakiautomaati panna ja Soomes kodupoes välja võtta või vastupidi,» selgitas Eelmaa.