/nginx/o/2013/07/29/1930348t1hbcd5.jpg)
Eelmise aasta aprillis avas Itella SmartPOST era- ja äriklientidele Eesti ja Soome vahelise postipakiteenuse, viimase aastaga on pakimahud kahe riigi vahel kasvanud kümme korda.
Eelmise aasta aprillis avas Itella SmartPOST era- ja äriklientidele Eesti ja Soome vahelise postipakiteenuse, viimase aastaga on pakimahud kahe riigi vahel kasvanud kümme korda.
Iga kolmanda Eestist Soome saadetud paki postitab eraklient, ülejäänud kaks kolmandikku jääb äriklientide kanda. «Kui alguses oli oluliselt rohkem pakisaatmist Eestist Soome, siis viimasel ajal on seis võrdsustumas,» selgitas SmartPOSTi tegevjuht Risto Eelmaa.
Eraklientide hulgas on Eesti ja Soome vahelise postipakiteenuse kasutamine suvisele üldisele pakisaatmise madalhooajale vaatamata suvekuudel keskmisest aktiivsem. «Selle põhjuseks on kasvav turistide arv, kellest paljud mõistavad, et ei tasu sisseoste ise koju tassida. Selle asemel võib need Eestis kaubanduskeskustes pakiautomaati panna ja Soomes kodupoes välja võtta või vastupidi,» selgitas Eelmaa.