«Keskendume turundustegevuses sotsiaalmeediale,» lisab Liisa. Kliendibaasi kasvule aitas oluliselt kaasa meediakajastus. Neist kõige enam loeti veebilehte lifehacker.com. «See on Ameerika blogi ning seda loevad inimesed üle terve maailma,» räägib Liisa.«70 protsenti meie klientidest on Ameerikas ja Kanadas. Seetõttu püüame hoida oma kommunikatsiooni võimalikult ameerikapärasena.»
«40 protsenti meie klientidest tuleb läbi isiklike soovituste ning teine 40 protsenti Google’i otsingu kaudu,» räägib Liisa, kuidas Togglil õnnestus ilma otsese turunduseta kliendibaasi suurendada. «Meie eesmärk on jõuda sinnamaani, et «toggeldama» saaks tegusõnaks ajamõõtmise kohta, nii nagu guugeldama on tegusõna millegi internetist otsimise kohta,» räägib Liisa.
Suurimaks konkurendiks peetakse Exceli tabelit ning käsitsi aja ülesmärkimist. «Eks konkurente ole teisigi, kuid sellisel kujul ajajälgimisteenust pakume ainult meie,» ütleb Liisa.
Ettevõttel on plaan kasvatada käivet 2013. aasta lõpuks 1,5 miljoni euroni. «See on orgaaniline kasv,» ütleb Krister. «Kui meie eelmise aasta käive oli 700 000 eurot, siis vaadates eelmiste aastate tulemusi, umbes sellises tempos meie kliendibaas kasvab.» Kasumisse jõudis ettevõte aga 2012. aasta esimeses pooles.
Jälgib ajakasutust
• Toggl pakub veebipõhist ajajälgimisprogrammi, mille abil saab enda ja oma meeskonna projektidele ja erinevatele tegevustele kulunud aega mõõta. Kui oled veebis ennast kasutajaks registreerinud, saab seal sisestada oma tegevuse ning seejärel vajutada «start», kui sellega alustad, ning seejärel «stop», kui lõpetad, ning vajadusel nuppu «jätka». See annab täpse ülevaate, millele ja kui palju aega kulub. Toggli on võimalik kasutada ka meeskonnatöös, kus kõik liikmed näevad, kui kaua ja millega keegi tegelenud on.
• Samuti pakub ettevõte programmi Team Week, mis on projektijuhtimistarkvara. Sellega saab teha pikalt ette projektiplaane ja ära märkida, kes ja kui kaua millega tegelema hakkab. Programm võimaldab projektiplaani jooksvalt kergesti muudatusi teha.